Rebox - nová elektroliečba v Rehane

Som veľmi šťastná, že do vybavenia Rehanu pribudol nový prístroj, ktorým je ReboxNie sme zástancami prístupu, že v rehabilitácii sa využíva fyzikálna terapia ako hlavný postup liečby, no ako doplnok je to skvelý pomocník. S Reboxom máme skvelé skúsenosti z predchádzajúcich pracovísk a praxe a preto sme sa zhodli, že to je skvelý pomocník aj pre našu prax.

Rebox je elektroterapeutický prístroj, ktorý sa využíva pri liečbe akútnych aj chronických bolestí. Obsahuje dve elektródy, jednu drží klient v ruke a druhú terapeut prikladá na bolestivé miesta.

Počas niekoľkých sekúnd dôjde ku korekcii lokálnej acidózy (prekyslenia) v liečenej oblasti, čo má analgetický efekt (zníženie bolesti), zvýši sa mikrocirkulácia krvi a lymfy, je prítomný antiedematózny efekt (zmiernenie opuchu), a taktiež je pozorovateľný myorelaxačný efekt (uvoľnenie svalstva). Tieto fyziologické efekty sú pozorovateľné obvykle ihneď po aplikácii reboxových prúdov.

Indikácie:

• bolesti chrbtice

• bolesti kĺbov

• poúrazové bolesti

• akútne svalové preťaženie (napr. “seknutie”)

• pooperačné bolesti

• zvýšené napätie a spazmy v svaloch

• obmedzená hybnosť v kĺboch

• liečba opuchov

• lézie šliach a väzov (napr. tenisový lakeť)

• pooperačné jazvy

Kontraindikácie:

• porušená kontinuita kože

• akútny zápal kože alebo podkožia

• hlboká žilová trombóza

• kardiostimulátor v mieste aplikácie

• gravidita

• epilepsia

• nádorové ochorenia

Nezabúdajte však, že elektroterapia nerieši príčinu Vašej bolesti, preto by mala byť len doplnok k aktívnej terapii.

Ak chcete Rebox u nás vyskúšať, v rámci fyzioterapie ho máte grátis, ale môžete sa objednať aj na samostatné ošetrenie v cene 7€ s permanentkou/10€ bez permanentky za 1 aplikáciu.

📱 0907 568 443

🗺 SNP 763, Nová Dubnica