Zoznámte sa: Andre Heynes, B.Sc.

Zoznámte sa s členom nášho tímu a zistite, ako Vám jeho zručnosti môžu pomôcť.

Dnes by sme Vám radi predstavili člena nášho tímu. Je ním Andre Heynes, B.Sc.

Andre absolvoval štúdium fyzioterapie v Juhoafrickej republike, kedy mu bol v roku 1999 udelený titul B.Sc., čo možno prirovnať k ekvivalentu slovenského titulu „bakalár“, aj keď odlišnosti treba vnímať určite v tom, že fyzioterapia na Slovensku je pomerne mladý a rozvíjajúci sa odbor.

Vo Veľkej Británii potom Andre absolvoval postgraduálne štúdium v odbore športovej fyzioterapie a toto jeho zameranie ja citeľné aj z jeho ďalších pracovných skúseností (Hurricanes Rugby Club a Arsenal futbalová škola), kde sa zameriaval najmä na riešenie zranení počas športu a fyzioterapiu športových hráčov počas tréningov a zápasov.

Ak teda sami športujete, alebo športu holduje Vaša ratolesť, určite chcete pre seba a Vašich najbližších iba to najlepšie a netúžite po tom, aby Vašu radosť zo športu a napredovanie v ňom obmedzovali zranenia.

A ak už sa Vám nejaké to zranenie pritrafilo (či nedávno, alebo v minulosti), určite nechcete, aby Vás jeho rehabilitácia obmedzovala dlhšie, ako je nutné.

V oboch prípadoch Vám tak Adrého dlhoročné skúsenosti zo športovej fyzioterapie môžu pomôcť, či už v prevencii budúcich zranení, alebo v riešení tých súčasných, prípadne následkov tých minulých.

Andre zostal vo vzdelávaní aktívny a absolvoval viac ako 22 rôznych odborných kurzov vo Veľkej Británii a v Dubaji, z ktorých znalosti aplikoval do svojej viac ako 16 ročnej praxe.

Medzi najzaujímavejšie kurzy patrí ortopedická medicína so zameraním na krčnú chrbticu a horné končatiny. Problémy s krčnou chrbticou trápia mnohých našich klientov a pravdepodobne aj Vás. Časté sedenie pri počítači, nesprávne držanie tela a zlá poloha tela pri práci. Aj toto sú základné spúšťače bolestí krčnej chrbtice, ktoré môžu prerásť až do dlhotrvajúcich migrén.

Prostredníctvom znalostí z tohto kurzu dokáže Andre identifikovať, či je Váš problém v spodnej alebo vrchnej časti krčnej chrbtice a či Váš problém spočíva vo svale, kĺbe alebo nerve. Všetky tieto informácie slúžia potom k presnejšiemu individualizovaniu terapie a jej prispôsobeniu práve Vám.

Vo výsledku tak dosiahnete úľavy oveľa rýchlejšie, pretože základom je presnejšia diagnostika.

Kurz biomechaniky dolných končatín pomôže Andremu otestovať problémy súvisiace so spodnou časťou Vášho tela. Prostredníctvom testov dokáže identifikovať odchýlky v normálnej pozícii kĺbov, ktoré môžu spôsobovať Vaše bolesti. Prepojením tejto diagnostiky a znalostí z kurzu rehabilitácie zranení dolných končatín, tak dokáže Andre efektívne riešiť problémy, ktoré Vás trápia.

Kurz zameraný na techniku svalovej energie pre panvu a bedrovú časť chrbtice je nápomocný v tom, ako použiť sval pre zlepšenie Vašej bolesti. Ak máte napríklad problém vstať zo stoličky, pretože Vás bolí bedrová časť chrbtice („kríže“), Andre použije rôzne techniky na aktiváciu svalu, čo vedie k redukcii bolesti a Vy tým pádom môžete vstať zo stoličky bez bolesti, nebudete sa báť zohnúť a zodvihnúť Vaše dieťa a podobne.

Rok dlhý kurz so zameraním na manipulatívnu ortopedickú terapiu pomáha Andremu viac pochopiť Vašu bolesť a čo bolesť znamená pre Vás v bežnom živote. Pretože koniec koncov, bolesť Vás vždy obmedzuje najviac práve v bežnom živote a bežných životných situáciách. Tento kurz je zameraný na všetky kĺby a ako interpretovať rôzne druhy bolesti na základe najnovších vedeckých poznatkov.

Výsledkom lepšieho porozumenia Vašich problémov a Vašej bolesti je lepšia možnosť individualizácie terapie pre čo najrýchlejší efekt.

Andre ovláda aj vpichovanie suchej ihly, ktorému sa budeme venovať v špeciálnom článku. Táto technika pomáha uvoľňovať tzv. trigger pointy, ktoré spôsobujú rôzne druhy bolesti.

Andre ma tiež bohaté skúsenosti špecificky s rehabilitáciou ramena, ktoré nadobudol na jednom z jeho najnovšie absolvovaných kurzov s Dr. Ann Cools v Dubaji.

Možno ste počuli, že kombinácia týchto kurzov dokáže robiť zázraky a vedie k najrýchlejším výsledkom v oblasti problémov s pohybovým aparátom. Pravdepodobne si hovoríte, že Andre má kurzov skutočne veľa. A to nie je všetko. Andre má, rovnako ako my, veľkú vášeň vo fyzioterapii a pomáhaní ľuďom a preto do budúcna plánuje ďalšie vzdelávanie. Kompletný prehľad vzdelania a praktických skúseností nájdete tiež aj na našom Facebooku a budeme ho postupne dopĺňať.

Andreho prístup zahŕňa 3 kľúčové oblasti.

Prvou je úvodná konzultácia, kde od Vás (prostredníctvom správne zvolených otázok) zistí, kde je Váš problém a to aj v prípade, že ho neviete presne identifikovať. Otázky, ktoré na Vás smeruje, sú precízne vyberané tak, aby ste spoločne našli všetky možné príčiny Vašich problémov a smerujú tiež k pochopeniu, ako Vaše problémy ovplyvňujú Váš bežný život.

Druhou oblasťou je aktívne testovanie, prostredníctvom širokého spektra pohybových a manuálnych testov.

Treťou oblasťou je potom samotná terapia za využitia všetkých dostupných metód, ktorá je presne individualizovaná na Vaše potreby.

Kombinácia týchto nevšedných vedomostí a zručností predstavuje pre Vás najlepšiu investíciu, ktorá sa nedá porovnať s ničím, s čím ste mali doteraz možnosť stretnúť sa. Sme preto extrémne vďační a šťastní, že máme takéhoto výnimočného odborníka vo svojom tíme. Na vrchole toho všetkého je potom to, že Andre je vždy mimoriadne dobre naladený.

Ak máte dlhodobé problémy s pohybovým aparátom, nemusíte sa s nimi zmieriť. Príďte ku nám a Andre, spolu s nami, urobí všetko preto, aby ste mohli žiť kvalitnejší život a bezbolestne sa hýbať.

Svoj termín u nás si môžete rezervovať na 0907 568 443 alebo na rehanfyzio@gmail.com.

Počítajte, prosím, s tým, že o Andreho služby je mimoriadny záujem a termínov, ktoré Vám môžeme za týždeň ponúknuť je obmedzené množstvo.

Tešíme sa na Vás 🙂

Ak sa Vám článok páčil, zdieľajte ho so svojimi blízkymi a dajte našej stránke na Facebooku „Páči sa mi to“. Pravidelne budeme pre Vás uverejňovať informatívny obsah.

2 views