Rehan Fyzio: Rozhovor s klientom #6

Zámer rozhovorov s klientmi je priniesť Vám bližší pohľad na našu prácu. Dnešným klientom je Zuzana Provazníková.



Ako dlho ste klientom/klientkou?

Rekondično-relaxačné centrum Rehan Fyzio navštevujem nepravidelne od jeho založenia, t. j. od marca 2016.


Aký bol Váš zdravotný stav pred tým, ako ste začali chodiť do Rehanu?

Mala som zablokovanú krčnú chrbticu z častej práce na počítači a mala som bolesti v oblasti krku a hrudníka. Pred poslednou návštevou Rehanu sa bolesti zhoršili natoľko, že som pociťovala pálivú bolesť a nebola som schopná bezbolestne ani ležať.


Ako sa Váš zdravotný stav zmenil? Ako ste na tom teraz?

Vždy som po návšteve Rehanu cítila uvoľnenie už po prvej konzultácii a s každou ďalšou sa problémy zmenšovali. Po poslednej návšteve som cítila okamžité zlepšenie bolesti, mohla som dokonca lepšie otočiť hlavu do strán a ani šoférovanie a práca s počítačom už neboli také bolestivé.

Ako často navštevujete Rehan?

1x do týždňa.

Čo je Vaša najobľúbenejšia služba z našej ponuky?

Vyskúšala som množstvo služieb z ponuky, či už masáže alebo konzultácie. Musím však povedať, že konzultácie spojené s cvičením mi prinášajú najväčší efekt, ktorý trvá dlhodobo. Masáž využívam radšej na relax  alebo ako doplnok a konzultácie v prípade, že mám akútny problém.

Vnímate rozdiel medzi Rehanom a inými zariadeniami v kvalite služieb, v prístupe personálu atď.?

Určite áno. Za svoj život som navštevovala a stále navštevujem rôzne rehabilitačné a kúpeľné zariadenia. Musím však uznať, že rozdiel medzi štátnymi zariadeniami a Rehanom je veľký, najmä čo sa týka prístupu ku klientom a tak isto aj hygieny. V Rehane som si istá, že ak si niekam ľahnem alebo použijem nejakú pomôcku, všetko je vydezinfikované a čisté. V prípade, že potrebujem akútnu starostlivosť, personál je vždy ochotný vyjsť mi v ústrety ohľadne termínu a vždy sa snažia, aby som nemusela dlho čakať. Tak isto vnímam rozdiel v odbornosti personálu. Slečna Šedíková je vždy usmiata, empatická a jej rady a pomoc mi vždy pomohli. Tiež mám skúsenosť aj s pánom Heynesom, ktorý je výnimočný odborník a ktorý je tiež vždy veľmi milý a dobre naladený. Jeho technikami mi pomohol pochopiť, že dlhotrvajúca úľava od bolestí nie je realizovaná prostredníctvom masáže, ale prostredníctvom správnej terapie. Doteraz som si myslela, že jedinou pomocou je iba masáž. Obaja tiež vnímajú klienta a jeho problémy a sústredia sa na pomoc klientovi a nie na rýchly zárobok, ako je to bežné inde.

Ak by ste sa dnes stretli s niekým z Vašich známych a on by sa Vám zdôveril s tým, že má problémy s pohybovým aparátom, odporučili by ste mu Rehan Fyzio?

Určite áno, pretože pomer ceny a kvality je na vysokej úrovni. Taktiež sa mi páči, že Rehan je veľmi dobre dostupný, v centre mesta, nie je problém zaparkovať a autobusová zastávka je 5 minút pešo.


Za celý tím Rehan Fyzio ďakujeme!

Tí z Vás, ktorí majú problémy s pohybovým aparátom si môžu rezervovať termín u nás na:

0907 568 443

rehanfyzio@gmail.com


Máte to ku nám ďaleko?

Tak potom by Vás mohol zaujímať súbor 24 videí, ktoré sme pre Vás pripravili a prostredníctvom ktorých si môžete zlepšiť Vaše problémy s pohybovým aparátom, bez ohľadu na to, kde sa práve nachádzate. Stačí Vám na to iba mobil a nezaberie Vám to viac, ako 10 minút denne. Naučíte sa 24 skvelých cvikov, ktorými si môžete pomôcť…

Ak sa Vám článok páčil, zdieľajte ho so svojimi blízkymi a dajte Rehanu na Facebooku “Páči sa mi to”. Dostanete sa tak k pravidelne publikovanému materiálu, ktorý Vám môže pomôcť.


0 views

© 2019 Rehan Fyzio s.r.o. | SNP 763 Nová Dubnica | TEL.: +421 907 568 443

web by Popular®