Cvičte doma s Rehanom – posilnenie hlbokého stabilizačného systému a vrchnej časti tela

Pozrite sa, ako môžete prostredníctvom jednoduchých cvikov posilniť svoj hlboký stabilizačný systém a vrchnú časť tela. Najlepšie na tom je, že nemusíte nikam chodiť, cviky zvládnete aj doma.


Pripravili sme pre Vás 4 cviky, ktoré môžete cvičiť bez problémov aj doma a ktoré Vám pomôžu posilniť hlboký stabilizačný systém a vrchnú časť tela (najmä prsné svaly).

Dôležitosť HSS:

  1. Stabilizačná funkcia brušného svalstva pre chrbticu, najmä driekovú časť

  2. Správne fungovanie pohybového aparátu

  3. Správne vzpriamené držanie tela

  4. Odľahčenie medzistavcových platničiek pri správnej funkcii

  5. Estetická záležitosť 🙂

Dôležitosť posilnenia prsného svalstva:

  1. Pri oslabení je možná blokáda rebier a následne sťažená ich mobilizácia

  2. Z časti súvisia aj s funkčnou sterilitou žien (FSŽ) a preto sa pri liečbe FSŽ zaraďujú cviky na ich posilnenie

  3. Súčasť rovnováhy prednej a zadnej plochy vrchnej časti trupu

  4. Dojčiace ženy si ich posilnením pomáhajú pri tvorbe mlieka

  5. Súčasť stabilizácie ramena

Samozrejmosťou je aj dostatočný strečing. Viac užitočných cvikov nájdete tu. 




3 views

© 2019 Rehan Fyzio s.r.o. | SNP 763 Nová Dubnica | TEL.: +421 907 568 443

web by Popular®