Cvičte doma s Rehanom – posilnenie hlbokého stabilizačného systému a vrchnej časti tela

Pozrite sa, ako môžete prostredníctvom jednoduchých cvikov posilniť svoj hlboký stabilizačný systém a vrchnú časť tela. Najlepšie na tom je, že nemusíte nikam chodiť, cviky zvládnete aj doma.


Pripravili sme pre Vás 4 cviky, ktoré môžete cvičiť bez problémov aj doma a ktoré Vám pomôžu posilniť hlboký stabilizačný systém a vrchnú časť tela (najmä prsné svaly).

Dôležitosť HSS:

  1. Stabilizačná funkcia brušného svalstva pre chrbticu, najmä driekovú časť

  2. Správne fungovanie pohybového aparátu

  3. Správne vzpriamené držanie tela

  4. Odľahčenie medzistavcových platničiek pri správnej funkcii

  5. Estetická záležitosť 🙂

Dôležitosť posilnenia prsného svalstva:

  1. Pri oslabení je možná blokáda rebier a následne sťažená ich mobilizácia

  2. Z časti súvisia aj s funkčnou sterilitou žien (FSŽ) a preto sa pri liečbe FSŽ zaraďujú cviky na ich posilnenie

  3. Súčasť rovnováhy prednej a zadnej plochy vrchnej časti trupu

  4. Dojčiace ženy si ich posilnením pomáhajú pri tvorbe mlieka

  5. Súčasť stabilizácie ramena

Samozrejmosťou je aj dostatočný strečing. Viac užitočných cvikov nájdete tu. 




Rehan Movement Logo
3 views0 comments

Recent Posts

See All