Ako rýchlo Vám môže pomôcť fyzioterapia?

Ako rýchlo sa môžu naplniť Vaše očakávania od fyzioterapie?

Nedávno sme Vám priniesli krátky článok o tom, čo to vlastne fyzioterapia je.

Odporúčame Vám začať práve ním.

Z praxe nášho centra je zrejmé, že klienti si už uvedomujú dôležitosť fyzioterapie a jej úlohu pri riešení problémov pohybového aparátu alebo po úrazových stavov. Niektorí naši klienti sa tiež vyjadrili, že rozdiel vo výsledkoch terapii je aj pri štátnom zariadení a súkromnom zariadení Rehan Fyzio.

Dôležité je však to, že informovanosť stúpa a fyzioterapia sa dostáva do povedomia ľudí, ktorí majú záujem na tom, aby riešili svoje problémy a bolesti. S týmto narastajúcim záujmom sa však objavujú aj určité „problémy“.

Ide najmä o prehnané očakávania ľudí, čo im môže fyzioterapia priniesť, respektíve ako rýchlo môžu zmiznúť ich bolesti.

Keďže my máme radi kontakt s Vami, nebudeme Vás nudiť dlhým textom a radšej sme pre Vás natočili VIDEO, v ktorom sa od našej usmiatej fyzioterapeutky dozviete:

1.aký hlboký základ môžu mať problémy s pohybovým aparátom (kedy vznikajú…),

2.prečo štandardné stratégie riešenia bolestí nefungujú spoľahlivo,

3.aké sú možnosti efektívnej liečby, ktorá z nich je najlepšia a ešte oveľa viac.

Ak sa Vám video páčilo, zdieľajte ho so svojimi blízkymi a dajte našej stránke na Facebooku „Páči sa mi to“. Pravidelne budeme pre Vás uverejňovať informatívny obsah.

Ak máte ohľadne možností fyzioterapie viac otázok alebo si chcete zarezervovať svoj termín u nás, zavolajte nám na 0907 568 443 alebo nám napíšte na rehanfyzio@gmail.com.

Máte to ku nám ďaleko? Tak potom by Vás mohol zaujímať súbor 24 videí, ktoré sme pre Vás pripravili a prostredníctvom ktorých si môžete zlepšiť Vaše problémy s pohybovým aparátom, bez ohľadu na to, kde sa práve nachádzate. Stačí Vám na to iba mobil a nezaberie Vám to viac, ako 10 minút denne.

5 views